onsdag 7 juli 2010

Utlottningen....




Hej!

Den: 23 Juni ....
Köpte Vi Nejlikor och tänk de är
så fina än......
Både de stora nejlikorna och elegance nejlikor
är alltid lika tacksamma som snittblommor.

~~:*:~~

Ja så var det......
Lilla Utlottningen!

Gjorde små små lappar och lade i skålen
som Mannen fick dra två av innan
Han åkte och jobbade.....


På den första.......

Stod det.......

Och på den Andra.......


Stod det.............

Grattis till Er.

Jag tror Jag har era adresser.
Natt Mia har valt vilken hon vill ha.
Men....
Susanne Mitt Liv i Fare vad vill Du ha.
Den gamla kökshandduken eller
den i frotté?

Tack alla som ville vara med och Tävla.
Ni som inte vann...
Det blir fler gånger.

~~:*:~~

Så var en fin sommardag slut och
det är en alldeles fantastisk kväll Vi har.
Var nyss ut och vattnade.
Riktigt mysigt med ljumma kvällar.
I dag fick Jag en Trevligt liten film
på Min Mobil från William.
Det stod.....

"Titta Jag kan cykla utan stödhjul nu"
Det är Lycka det!!!!
Vill Ni se?
Klicka in här på
Min Dotters Blogg!

~~:*:~~



Fortsätt Nu att...
Njuta av Sommaren!




5 kommentarer:

Susanne sa...

Vad glad jag blir !! Kökshandduken om jag får välja..Men den behöver du ju inte skicka ;)
Tack min vän så roligt...
Idag tog vi fram Husvagnen,,och den är helt ok..Konstigt hade handdukar kvar sen förra året och dom luktade fortfarande nytvättade,,så ingen fukt alls..Skönt..Ska bli så skönt att komma iväg,,längtar..massa kramar Din vän Susanne

Photo by Maria sa...

Åhhh vad kul.. Tack snälla du.. Hittar du inte adressen så hojta till så kommer den som ett skott ;-)

Vilken härlig liten film du fick idag..

Hanu en bra torsdag..
Kram Mia

sylvia sa...

hei.
gratulere til vinnere.
flotte gaver.
åå så koselig med filmsnutter på mobil,en får jo filgt med da,så herlig,grattis til barnbarn som sykler,
ønsker deg gode sommer dager,
klem fra sylvia

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka fantastiska nejlikor! Jag minns när du visade dem för ett tag sedan. Och dessutom är färgen ljuvlig.
Ha det riktigt gott i sommaren!
Agneta kramar

Birgitta sa...

Hej! Grattis till vinnarna.
Fina blommor hos dej.
Ha det gott.
Kram Birgitta