onsdag 14 juli 2010

Det är mycké nu........



& Jag tar lite Paus ett tag.........

Nej, Vi ska inte resa någonstans.
Vi ska vara hemma......


Vi får trevligt Besök och det ska bli
så roligt så då ska Jag försöka att inte sitta
så mycket vid datorn...få se hur det går???

Men varmt har vi haft..........
I går var det hemskt tycker Jag.
Och alla pratar och Åska och regn.
Jo visst.....
Men inte här inte.....
Vattna och vattna och mina pelargoner har fått
flytta ut från verandan för att inte brännas sönder.
Men Jag skulle flyttat ut dem tidigare det
är inga kraftigt gröna frodiga Pelargoner direkt.

Så har vi massor av getingar......
De äter av salladen och det är mängder av dom.
Och Jag som är allergisk mot dom....
Jag vågar knappt vara på baksidan av huset när
Jag är ensam hemma.

Nej nu känns det som jag gnäller.

Så.....

Tänk vilken underbar Sommar Vi har ändå.

Och tills Vi ses i gen......

Ha det så Gott!
och
Sköt om Er!



8 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Oj.. Vad stod det i slutet??? Ser bara en massa tecken..

Härligt med besök, hoppas ni får trevligt..

De säger att det är ett getingår, fast här har jag knappt sett en enda.. Hoppas de försvinner och att du inte blir stucken..

Kram Mia

Snäckskalsdalen. sa...

Kul med sommarbesök, ni kommer att få urmysigt, jag är säker på det!
Vi väntar tappert på dig!
ha det riktigt bra och undvik, som sagt var, getingarna!
Agneta kramar

Lotta Y sa...

Hej och hoppas du får det riktigt trevligt nu. Saknar dig och tänker varje dag att jag ska svänga förbi när jag är på hemväg och hälsa på. Men alltid är det något man har bråttom till. Nu har jag Melissa med mig varje dag, hon jobbar hos oss 5 veckor i receptionen. Sen har jag semester 2 veckor. Men efter det när jag åker själv igen kommer jag gärna över någon tisdag när jag slutar redan kl 14...om det går bra. Kramis

Unknown sa...

Hoppas att du har en härlig sommar....kram från oss på Stålgatan.

Stina sa...

Vad roligt att ni hittade dit. Det finns två loppisar där, men ni hittade kanske till den "rätta" låter det som.

Ja, du kan vara kvar i den bloggen som du är inbjuden till.
Den privata bloggen.
Kramis

Thessan sa...

hoppas du oxå har en bra sommar å snart kommer tillbaka till bloggvärlden igen =)

Stina sa...

Hoppas att du har det bra gumman min.:-) Kram Stina

Tina sa...

Hej underbaraste Uttan i världen!!!
Jag har inte heller lagt så mycket tid på datorn denna sommar! Men det blir nog lite bättre nu när hösten börjar smyga sig inpå!
Jag hoppas att du & familjen mår bra & att ni haft en underbar sommar!!
Saknar dig & vill bara ge dig en varm kram!!!
Du är en underbar vän som jag värdesätter såå mycket<3
Va rädd om dig.
Kram din vän Tina