måndag 8 juni 2009

Sytt lite!

Hej!
Å så var det Måndag....
Det är inte klokt vad veckorna går fort.
Mamma sa att tiden går fortare ju äldre man blir
och jag tror jag har fattat,att så är det!

Å på den lilla,lilla pallen..................
~:*:~



Sydde lite hjärtan idag!
Det vita är med Lavendel i......

Kantorn i byn har beställt ett nothjärta!
Nu är ditt hjärta klart Sus!!!
Så nu kan Du komma och hämta det!
~:*:~
I kväll jobbar Mannen och han kommer hem i morgon bitti!
Så det blir Tv titta idag.......
Ska se kl. 19.30
på 2 an, Trädgårdsfredag i repris.
Så ska jag besöka lite Bloggar!!!!
Och få lite nya inspirationer.
~:*:~:*:~:*:~





10 kommentarer:

promenader på landet sa...

Vilka fina hjärtan du har gjort du är så pysslig! Ja håller med dig och din mamma tiden bara rusar i väg man skulle vilja stoppa i bland, särskilt denhär vackra tiden! Ha en skön kväll! Kram Maria

Nina sa...

Halloj!
Fina hjärtan du har gjort.

Det är nog så , att tiden går fortare när man blir äldre.

Kram=)

hemma hos lilla mej sa...

Vilka fina hjärtan du har gjort.jag tror tiden rinner i väg för att man har roligt.Ha en skön kväll kramiz ~~~~RITA~~~~.

Leila sa...

Tänk att mamma ska få rätt i det också .. skratt .. Hon har fått rätt i mycket, min lilla goa mamma.
Tiden bara rinner iväg, och man vaknar upp och upptäcker att en hel dag har gått, men vad fasen gjorde jag den dagen? Glömsk har man blivit, precis som mamma =)

Jättesöta hjärtan. Lavendel lycktar ju så otroligt gott. Jag gissar att Sus kommer att bli jättenöjd med sitt hjärta. Det var så fint och färgerna gillade jag.

Inte behöver väl du hämta inspirationer. Du har ju massor ändå.

Ses kanske
Kram

Birgitta sa...

Hej
Jag håller med dej. Det verkar som tiden rusar iväg alldeles för fort. Jag hinner inget om dagarna. Och i morron är det dags att bli ett år äldre och en ny milstolpe i livet. Därför vill jag inte sova bort allt för mycket tid. Kan man inte stoppa tiden?
Vilka fina hjärtan du sytt.
Kram Birgitta

Patricia sa...

Vä händig du varit, jättesöta små hjärtan!! =)

Snart dags att gå till jobbet så det blir en liten snabb-titt hos dig bara...=)

Ha en bra dag!
Kram Patricia

Vit som snö sa...

Så fint du sytt!! Mysiga små hjärtan.
Absolut rusar tiden, inte alls kul. Av allt dom hittar på, kan ingen komma på en tidsbroms?!
Vilken ljuvlig liten pall och lyktan på bara älskar jag!
Kram Cilla

Birgitta sa...

Hej Uttran
Tack för din kommentar hos mej. Och tack för grattiset. Jodå, jag fyller år idag, men firar först på semestern när barnen och barnbarnen kommer hit. Egentligen vill man sluta fylla år, men jag har inte lyckats stoppa tiden.
Ha det!
Kram Birgitta

Elin sa...

Tycker jag känner igen den lilla pallen:) hade vi inte den i stallet?
hopppas du mår bra! kram kram

LillaFlisan sa...

Så fint du sytt!!!

Men den där pallen!!!!!

ujujujuj! SÅÅÅÅÅÅÅ underbar!

Kram

Flisan