måndag 22 juni 2009

Inga fina "spiror"



Hej!

I dag har mannen fixat fina armeringsjärn
till mina luktärtor!
Det blev mycket fina "störar"
Nu skulle jag haft fina "spiror att sätta dit!
Eftersom jag inte hade det så fick det här duga så länge!
Nu hoppas jag hitta något fint.
Men jag har planer på att kanske kunna göra egna men hjälp av ståltråd.
Vi får se..........

~~:*:~~:*:~~
En hälsning till Nina!
Se så fin blomman är som jag fick när jag fyllde år i februari!

~~:*:~~:*:~~

I dag kan man inte klaga på vädret........
Jag har varit ute hela eftermiddagen.
I skuggan!
Jag har börjat med att slipa köksstolarna!
Det får bli ett långtidsprojekt.....
Måste ta lite i taget...
och
så vila lite......
och
slipa lite.......
Ska nog ta en stol åt gången måla och göra klar.
Annars så blir det mycké slipa....

Och så var det mygg och knott i kväll.
Det gillar jag inte.....

~~:*:~~:*:~~



Ha en fin Måndagkväll!



8 kommentarer:

promenader på landet sa...

Dina "störar" kommer bli perfekta för dina Luktärter och klättra på! Lycka till med stolarna och ha en bra kväll! Kram Maria

Nina sa...

Vad fin blomman är.
Och du bara arbetar och arbetar med hemmet.
Hoppas allt är bra med dig.
Kramar:)

hemma hos lilla mej sa...

Vilka fina störar kommer bli kanon för dina luktärter att kättra i.Söt Ängel.Du bara jobbar och jobbar.Du är duktig du.....Ha en skön kväll kramiz ~~~RITA~~~~~.

Photo by Maria sa...

Söt liten ängel på störarna :-)

Mygg och knott är inget kul, vi har jagat såna vid sjön ikväll med..

Ha nu en bra natt..

kram
Mia

Patricia sa...

Åh luktärtor som är så fint, det skulle jag ha planterat...om jag nu planterat något.. =)

Det blir nog bra med störarna bara du får lite luktärtor klättrandes på dem.. =)

Ja ta det nu försiktigt med stol-renoveringen så du inte får ont, jag vet hur lätt det är att jobba för mycket som straffar sig senare... =)

Ha en fortsatt skön och solig vecka!
Kram Patricia

Vardagslycka sa...

Hej och tack för besöket hos mig i Slottsboden! Vad synd att jag var ledig och inte fick träffa dig, men jag hör av mig sen när bokstäverna kommer.
Vilken härlig rundresa ni har gjort bland slotten. Kakslottet har vi varit till några gånger och det är farligt gott.
Ha det så gott.
Kram, Carina

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Va fina pinnar.
Jag har ont i huvet idag, inge vidare.
Puss å kram

Fågel Blå sa...

Hej i sommarvärmen,vad fina stöd din man har fixat, sådana skulle passa mej perfekt.....
gör han sådana på beställning?
Ha det så bra!
Kram kathrine