onsdag 18 januari 2012

Ingen luft......


I dag har det varit tråkigt och grått ute.
Jag har inte varit utanför dörren fast jag borde.
Ingen frisk luft alls.
Inte bra.
Men Jag vågar inte gå ut själv när det är så halt
så idag har Jag åkt några km på "åbäket"
så Jag har rört Mej lite i alla fall.
Men ingen luft
(så dax att tänka på det nu när Jag ska gå å lägga Mej.)

Vi köpte en lykta på Hemtex....


Den har samma "patina" som armeringsjärnen.

~~:*:~~

NU SNÖAR DET!!!!

Ha det gott!


Kramar Uttan!

11 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Vackert porslin och fin lykta!
Ja, man känner sig lite kass när man inte varit ute. Hoppas du kommer ut imorgon!
Kram Eva

"Hemmet är min vrå" sa...

Superfin lykta. Ha en skön kväll. Kram Mimmi

sylvia sa...

hei,
såå nydelig en lykt,
snør det, men det er liksom forsent på en måte, skulle vært til jul.
ha en god natt min venn,
klem fra sylvia

Photo by Maria sa...

Men bra motion fick du ju ändå på åbäket =) Vänta med att gå ut till du har mannen eller någon annan med dig..

Så söt lykta..

Kram Mia

Skogslyckan sa...

Ljuvlig kanna och fat!!! Kvittar hur mycket porslin jag har så kan jag inte låta bli det. Men jag försöker varje gång jag köper nu att ta bort något annat och lägga ut till försäljning. Fördel med att ha shopen!
Kram Pia

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Vad vacker lykta.

Stina sa...

Jasså det är dags igen.:)
Fin lykta.
Idag är det diskbråcksdags igen. Ja, du vet ju hur det är med onda ställen.
Hälsa gubben
Kram Stina

skifferhuset sa...

Hej! Vilken fin lykta du har köpt! Ja man blir lite slö av att vara inne en dag, så hoppas du kan komma ut i morgon! Ha en fin helg! Kram Iréne

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Jättehärlig lykta! Kan aldrig få för mkt av dessa!
Ha en skön helg!
Carin

Elzie sa...

Nej, idag har jag ingen lust att gå ut och gå. Det snöar och blåser och är allmänt otrevligt. Ingen vår i sikte med andra ord, haha.
Vilken fin ljuslykta ni köpt.
Hoppas ni har en fin lördagkväll.
Kram Elzie

Snäckskalsdalen. sa...

Det måste vara bättre att trampa på på Åbäket än att halka omkring i det hala ute. Bara man rör på sig. Här har vi äntligen fått snö idag! Och den ligger kvar!
Agneta kram