onsdag 25 januari 2012

Barnbok!


Otroligt!




Ja Visst!!!!!!

Min yngsta Dotter är Barnboksfigur :)
Verkligen så spännande och sååå roligt.

Här ur Fagersta Posten......



Och här om Ni vill lyssna.....
Här är länken till Radio Västmanland
där Anna var med i
P4 morgon i måndags.

Tryck HÄR!!!!!!!

All vinst av försäljningen kommer att gå till
Barn med dolda handikapp.

Är Du intresserad att köpa boken kan Du göra det
genom Mej. Maila Din adress så kommer boken på posten.
augustaingrid@yahoo.com

Den kostar 50:- + portot.

Eller

Så kan Ni kontakta Add Gender direkt.

~~:*:~~


Ha det gott!


Kramar Uttan!




13 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Åhh såå kul!!!
Hälsa och Gratta!!!
Önskar dej en riktigt God Natt!! Kram Annika

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad häftigt. Roligt för henne, hoppas försäljningen går bra. Ha det gott. Kram Mimmi

bakom berget sa...

Men du....va roligt! Jag vill köpa en bok genast. Jag mejlar Dig min adress. Barnböcker har jag mycket användning för och skogsmaskiner...ja, dom har jag inpå mig dygnet runt om man säger så :o)
Kram Åsa.

Photo by Maria sa...

Så himla roligt.. Cooolt..

Hoppas den säljer bra..

Kram Mia

thejeanettishway sa...

men vad roligt!
så stolt du måste vara :)
jag har också en dotter Anna ♥
kram från dalsland//
ps. din blogg är skitsnygg!

thejeanettishway sa...

men vad roligt!
så stolt du måste vara :)
jag har också en dotter Anna ♥
kram från dalsland//
ps. din blogg är skitsnygg!

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Åh vad häftigt,grattis till din dotter.

Stina sa...

Så kul med den där boken. Duktiga Anna.:-)
Kram Stina
Hälsa gubben

Trasdockan sa...

Vilket bra projekt! Har skrivit om detta och länkat till din blogg från EDS-forumet!

Forumet: http://eds.egetforum.se/

Hockeysmurf - The One and Only sa...

Åh vad kul!
Läste om det i EDS-forumet (som Trasdockan refererar till) - Jättesuperdupergrattis!

Ska nog ta och köpa en bok trots att jag inte har några barn (väntar på att lillebror och svägerskan ska få tummen ur nångång och skaffa mig ett par brorsbarn haha!)

Snäckskalsdalen. sa...

Helt fascinerande, vi har suttit här både Peter och jag och lyssnat på Anna - vilken fantastisk människa du har till dotter! Och jag har mailat dig om boken!
Agneta kramar

skifferhuset sa...

vad kul, ett stort grattis till dottern! Jag mailar dig för den vill jag jättegärna köpa! Ha ett fint veckoslut! Kram Iréne

Anonym sa...

Jag älskar dig mamma <3 <3 <3 /Anna A Utter