lördag 8 augusti 2009

Nu kan vi vara ute!


Hej!

Ja Mer bilder på Luktärtor.....
Kunde inte låta bli.....
I år har vi verkligen fått massor .....

Så har vi då Invigt Paviljongen!
Ja det fungerar!!!!!!!

Myggen är utanför, ja det är klart det smiter väl in nån
när man går genom dörren men det är ingenting mot vad som är utanför.....


Så här inne sitter vi nu och ser ut......
fast vi sitter ute.....(hmm....)


Fick ställa "kotte" i glipan så det blev tätt......


Så har jag provat det här med Ståltråd.......


Inte lätt att få jämt och fint.
Är det någon som vet om det finns nån bra Handbok?

~~:*:~~:*:~~

Annars har vi varit en tur till Golfbanan i Sala.
Mannen går kurs och har nu köpt utrustning.....

Nu har Jag provat träna puttar på golvet i tvättstugan.
Det är väl de jag klarar.
Men vi åker i morgon fm en sväng så Mannen får testa...
sina Svingar på banan.

~~:*:~~:*:~~

Ha en fortsatt Trevlig Lördag Kväll!



7 kommentarer:

Birgitta sa...

Hej! Luktärterna är ju bara så fina. Du lär inte få se mannen din så mycket när han kommer igång med golfandet. Det tar ju flera timmar att gå en runda och de brukar bli så bitna av det sedan. Men du får väl hitta på något annat trevligt då. Det var ju smart med myggnät. Har ni mycket mygg hos er???
Ha en trevlig helg.
Kram Birgitta

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Vilken fin ängel i ståltråd du gjort.
Puss å kram

Photo by Maria sa...

Ängeln blev ju söt och träning ger ju färdighet :-)

Ha nu en bra söndag och njut på er nya nästintill myggfria uteplats..

Kram
Mia

Bibban sa...

Ni ser ut att ha det mysigt trots de eländiga myggen :)
Kram Bibban

Tina sa...

Hej du fina!!
Å, vad mysigt!! Du är en smart brud :-) Lille Kotte såg så söt ut där han kikade in :-)
Då kanske man får se dig som nya golfproffset på tv sen :-)
Ha en härlig Söndag!!
Kram Tina

Tina sa...

Ps... glömde ju säga att din ängel du gjort är ju JÄTTE fin! Va kreativ du är.Ds.

Susanne sa...

Hejsan! Tänk jag tycker det är så vackert med Luktärter men jag lyckas aldrig med dom jag fattar inte vad jag gör för fel? Fy o fy för så massa mygg..Smart lösning ändå..Dom gillar inte mig så speciellt mycket äter mest på min sambo o Ida tyvärr dom ser ut som ja jag vet inte vad..Kram