söndag 5 april 2009

En utmaning!





Hej!


Så var det söndag och en gråmulen sådan.
I dag tar Vi det lugnt!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Så har jag fått en utmaning.....senast av Leila men jag har också fått den av Jenny och Elin för en tid sedan så nu kommer den här......
1. Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, vad står det? När sommaren värmer upp!
2. Sträck ut din vänstra arm, vad rör du vid? Strykbrädan!
3. Vad såg du senast på TV? Sportnytt!
4. Utan att titta efter, vad är klockan? 10.00 Men den var:10.03
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Klockan!
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Gick promenad med Man och Dottern med familj!
7. Vad tittade du på innan den här undersökningen? Leilas blogg!
8. Vad har du på dej? Myskläder!
9. Drömde du något i natt? Minns ej.....
10. När skrattade du senast? Alldeles nyss åt fråga 8!
11. Vad finns det på väggarna i det rum du befinner dej i? Allt från tyg till pärmar!
12. Har du sett något konstigt på sistone? Jag har fått...Grå hårstrån!
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Går väl an!
14. Vilken var senaste filmen du såg? Mamma Mia!
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Glasögon! för jag börjar se riktigt dåligt!!!
16. Berätta något om dej själv som inte andra vet. Jag är förkyld!
17. George Bush? Ja ha och????
18 - 19 Vad ska dina barn heta? Pojk och flicknamn? Mina barn har redan namn!
20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja då! bara mina nära och kära flyttar med!
21. Vad vill du Gud ska säga när du kommer till Pärleporten? Välkommen kära du!
--------
Nu ut manar jag Patricia(om du har lust alltså!!!!!)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ha en jätte bra söndag!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


1 kommentar:

Patricia sa...

Va i hela friden, har JAG blivit utmanad!!!...*skrattar*

Jag mår väl inget vidare idag heller, så det blir till att ta det lugnt...men ska självklart anta din utmaning.. =)

Dillkött...åh va gott!!!

Ha en bra dag!
Kram Patricia