fredag 17 april 2009

Äntligen...Sol!

Hej!
I går eftermiddag så snöade det!!!!!
Då fick jag lite hemlängtan.....
Men i dag......
Har vi klar blå himmel.

Och mera blå himmel och sol......

Här kommer Mannen och M....
I dag har han åkt i backarna i Hundfjället.
M var så snäll och följde med ner med hans skor
så han skulle slippa gå i pjäxor ända hem till husbilen.
Här njuter vi i solen.
L & M och Jag.
Vi fick gå runt lite på campingen för att hitta lä.
Det har blåst rejält hela dagen men vi har njutit av solen.
Så vi stannar en dag till och hoppas på att solen kommer i morgon också.
Så Mannen kan ta en tur i backarna.
Mannen har åkt på förmiddagen men njuter här av det fina vädret.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Så som sagt.....vi stannar en dag tilll.
Nu har det hämtats Pizza.....
Ni vet den ni såg på bilden häromdagen.
Gott!!!!!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ha en jätte bra fredag kväll!
Kramar Uttan!


2 kommentarer:

jenny sa...

Å va härligt ni verkar ha det.
Själv sitter jag här med en folköl och lite chips. Jag vet inte när jag tog en öl senast? gott var det :)
Gullungarna sover!
Puss å kram

Patricia sa...

Åh va härligt ni har det, hoppas solen skiner på er i morron med.. =)

Jag piedestalerna är jättefina och gör sig så bra mot den vita tapeten, i morron hoppas jag få upp lite på väggarna med... =)

Om du går in på mitt förra inlägg på min sida ser du hur Lisa beskriver hur man fixar dimma på korten, var inte så svårt.. =)

Hoppas pizzan var lika god idag.. hehe

Kram Patricia