måndag 13 augusti 2012

Det händer mycket just nu.....



Ja visst!!!!
 Här ute kan man inte sitta just nu.
Här brukar Jag sitta å fika och läsa tidningen.
I år har Vi mycket mygg.
Ovanligt mycké.....
Allt regnande har gjort att myggen trivs i år.

SÅ.......
Har bestämt Oss.
Vi säljer huset och flyttar till Mannens familje gård.
Där kommer skylten Jag fått av Mannen att sitta.
 
  
På vägen ner mot gården.
Blir härligt när det kommer folk och 
vill titta på en Utter och Mannen ropar ut mej :)

Har haft turen att vinna en fin Canvas tavla hos Pia
med Bloggen

Ni måste bara titta in hos henne.
Sveriges Charmigaste hem 2011

 ~~:*:~~

Så nått annat som hände idag.
Jag pratade med Dotter Anna i telefonen.
Vi pratade lite om div. ting och Hon sa
-Mamma Du är Forever Young.
Så håller Vi på att rensa på vinden.
I gömmorna fanns Mannens gamla skivspelare.
Och vilken skiva satt kvar i den??
Jo...........

Coolt va?????

~~:*:~~

Så har Jag haft bildstopp på Bloggen.
Kvoten var full för att lägga in nya bilder.
Pratade med Bloggvännen Patricia.
Hon gav tips hur Jag skulle göra om Jag inte ville betala för mera utrymme.
Så nu har Jag raderat bort lite gamla bilder och hopppas kunna klara mej ett tag.
Tusen tack för hjälpen Patricia.
~~:*:~~

Ha det gott!

Kramar Uttan!


8 kommentarer:

Hanna sa...

jag har också fått radera, jag visste faktiskt inte att man kunde köpa mer utrymme.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Villa Hasselbacken sa...

Vilken fin tavla du vunnit. Jag har aldrig tur i spel men som man säger "den som inte har tur i spel.....".
Förstår att det snurrar i huvudet med idéer. Man vill så mycket och tiden går så fort.
Kram Lena

Photo by Maria sa...

Ett tips vad det gäller bilder, minska ner dem innan du lägger in.. Jag har massor av plats kvar trots att jag lägger in många bilder, jag minskar dem ganska kraftigt.. Och det gör jag både för platsens skull och för att om någon vill sno en bild så går den inte att förstora upp..

Vad spännande att flytta, blir säkert jättebra..
Hoppas folk vill komma och titta på Utter då hos er ;)

Kram Mia

Vardag och flärd sa...

Oj, menar du att ni ska flytta?! Men så fint att flytta thill en gammal släktgård, det är ju nåt alldeles speciellt!
Kram Eva

A House With A View sa...

Vilken mysig vrå att sitta och mysa vid!! Men vad himla trist med myggen... Jättefin tavla, vilken tur du hade som vann den:))))

Kraaaaaaaaaaaam aka

skifferhuset sa...

Så fin tavla du har vunnit! Flytt... va kul, mycket arbete men man får då rensat rejält! Kram Iréne

Elin sa...

Åå ska ni flytta till Ålbo!!! MYSIGT! och med ett fint stall........;) KRAM

Elin sa...

Åå ska ni flytta till Ålbo!!! MYSIGT! och med ett fint stall........;) KRAM