tisdag 7 september 2010

Härligt.......


En dag till med Sol!

Det växer i trädgården.
Både ogräs och fina saker.
Mannen klippte gräs.......
Jag tog in möblerna på framsidan
blir nog inte att Vi sitter mer där nu i höst.
Men på altanen var det varmt och skönt.

Men annars är det lite avslaget med
Trädgårdsarbetet tycker Jag.....

Så Jag har vilat mest i dag.......

Nu är klockan snart ny dag och Jag
väntar på att Mannen ska komma hem.
Så har han några dagar ledigt.
Då tar Vi lite Semester.....
Husbilen är nytvättad och städad.

~~:*:~~

Ha det gott!



6 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Ja nu är det snart dags att plocka undan utemöblerna, lite tråkigt..

Ha nu härliga dagar i husbilen..

Kram Mia

Patricia sa...

Ja nu visstas inte jag mycket i trädgården. Var ut i förrgår och plockade den sista Lavendeln och en liten fairy-ros-knopp och knöt ihop och la på hyllan ovanför sängen....så nu går det mot höst.

Ha skön ledighet!!
Kram Patricia

bakom berget sa...

Ja nu finns det hur mycket som helst att göra utomhus. Men va gott att ni tar er ledigt och njuter i husbilen. Det gör ni ju alldeles rätt i. Hoppas ni har en god tur!
Kram Åsa.

Susanne sa...

Kramar i massor från oss..Undrar vart färden går nu..kram s

Snäckskalsdalen. sa...

Ha det riktigt gott på er semester!
Agneta kram

Smilla sa...

Så mycket spännande det har hänt här sen sist jag tittade in =) Inget vatten och ingen telefon kanman ju förstås klara sig utan. Men smart tips du kommer med på o så man får ett ö =)
Vacker ros du tagit in och härligt med luktärtor =)
Hoppas ni får det trevligt i husbilen, blir allt lita avis. Jobbar just nu mera än vad jag kräver och är helt slut, så en tripp med husbilen skulle vara perfekt. Men just nu är den på vift,svärföräldrarna är själv ute.
Ha en bra helg!