söndag 8 november 2009

Kväller!


Hej!

Så blev det kväller....

I dag har vi firat Fars-dag.
Var till Svärfar på förmiddagen på fika.
Vi träffade också Mannens syster med Familj.

Tände ett ljus i kväll och tänkte speciellt på
Min Pappa....saknar honom så.



Annars har dagen verkligen varit grå och trist.
Var ute och åkte på vägarna nu i kväll.
Så dimmigt det var....
Jag var med och hämtade Barnbarnet Linnéa
hos sin Farmor det var så roligt att träffa henne.
Det var ett tag sedan sist.....
Hon visade stolt en till tand som satt löst.

~~:*:~~

Veckan är slut och Måndag i morgon (igen)
Tittade på Ensam Mamma söker i kväll.
Visst var det väl lite som jag hade räknat ut
att Mammorna skulle välja.

~~:*:~~




Så hoppas Jag Ni haft en bra helg!

Ha det gott!

5 kommentarer:

Birgitta sa...

En liten godnattkram till dej. Ska också sova nu efter en lugn och slapp dag. Solvade lite på fm, men sedan har jag vilat. Har ingen far (dog 1967) eller svärfar att fira. Det blev lite gott till kaffet här och barn har ringt.
Kram Birgitta

Photo by Maria sa...

Du verkar ha haft en mysig dag..

Visst var det lite förutsägbart med mammorna, men jag tyckte de gjorde bra val.. Och Medelen som inte valde någon gjorde ju helt rätt.. Man skall ju inte bara välja någon bara för att..

Ha nu en bra natt och en härlig måndag..

Kram
Mia

Tina sa...

Hej underbara gummsan!!
Å vilka fina bilder. Älskar din ängel!! Ja, saknaden efter våra nära & kära känns på nått sätt svårare denna årstid. Kan vara mörkret & att ljus. Sen är det ju högtiderna nu framöver.. men vi vet ju att de finns med oss oavsett om vi ser el känner dem. De finns där!!!
Tack min helg har varti KORT, men bra. Har bara varit ledig en dag & det va igår & då städade jag grabbens akvarie vilket tog halva dagen. Men fint blev det!
Nu ska jag snart iväg till jobbet ..IGEN... är faktiskt lite tufft att jobba halvtid. Orken räcker inte riktigt till till allt som ska göras hemma sen. Men vi får se hur det går.
Ha en underbar Måndag vännen!
Kram Tina

Susanne sa...

Hej..och tack för omtanken..min diagnos är Fibromyalgi och det är väl nått jag får leva med..jag tycker bara att den medicin som jag äter Cymbaltan som egentligen är en anti depp medicin inte hjälper just mig utan gör mig snarare sämre och det är ett jag tänker ta med han i göteborg..Ja nu är helgen över o en ny vecka att tag tag i..Ha en bra dag..

Lotta-livets väv sa...

Vad mycket du hunnit med sedan jag var på besök här senast! Jag har tagit bloggledigt i helgen...det är så mycket annat som pockar på hela tiden......
Far har blivit firad. Min egne var hembjuden till oss över helgen och blev lite bortskämd, barnen uppvaktade sin far och så finns ju en ganska nybliven far i krokarna! Svärfar, jag han vakar över oss, hela tiden och vi känner hans närvaro.
Kram
/Lotta