torsdag 12 november 2009

En tur till Västerås!


Hej!

Mannens lediga dag i dag.....
Så Vi tog en tur till Västerås.
Fick byta en grej Vi handlade i Lördags
och så orkade Vi inte med IKEA då så
det blev en tur dit idag istället.
Kunde inte motstå denna gulliga
Lilla Ängel som fanns i en blomsteraffär.

På IKEA......


Köpte Vi ljus,ljus och ljus.
Så blev det lite Julglas....
Och servetter.......

En tur till Panduro.....


Där köpte Vi lite pyssel.....
Vad jag tänkt göra får Ni se.

~~:*:~~

Trevlig Torsdags kväll...
Och
Ha en jätte bra Fredag!


7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mysig dag.Jag vill oxå åka till Ikea.Men jag vill bli frisk först.Vad fina saker du har handlat både ängeln och på Ikea och Panduro.Ha en skön kväll vännen kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Birgitta sa...

Ser att du haft en trevlig dag och ha varit på IKEA. Vill också dit, men har ingen tid till det och så är det 12 mil dit.
Godnattkramen Birgitta

Vardagslycka sa...

Vilken söt ängel du har köpt!
Här blev det också en tur till Ikea idag, eller ikväll rättare sagt. Om du såg nån med en kundvagn full med värmeljus så var det kanske jag.
Det ska bli spännande att se vad du ska pyssla ihop för något.
Ha en riktigt härlig helg.
Kram, Carina

Photo by Maria sa...

Panduro önskar jag vi hade haft lite närmre.. Visst kan jag beställa men jag vill gärna gå runt och känna och titta..

Mysig dag ni har haft..

Kram
Mia

Fågel Blå sa...

Mysig dag med mannen!
Jag var också in till Västerås igår,men jag var in och jobbade ett tag! Sen blev det en tur till myrorna.... fyndade lite!
Hoppas du får en skön Helg!
Kram Kathrine!

Moa sa...

Jättesöt ängel.. och trevliga inköp.. Ikea och Panduro på samma dag.. jisses då blir det handlat.*ler*.. i alla fall om det varit jag två favoritaffärer på samma gång, inte bra för plånboken. Kram och ha en bra helg..Monica

Tina sa...

Åååå, vilken underbar ängel!! Älskar änglar =)
Hoppas du mår bra min vän & jag hoppas du får en underbar fredag.. det är ju Fredagen d 13e idag =), men för mig brukar det betyda tur.. hoppas det gäller idag oxå =)
Tycker så mycket om dig & vill tacka dig för alla fina hälsningar du ger mig & för din vänskap!!!
Kram Tina