tisdag 1 september 2009

Svanå!

Hej!

I dag har det varit en vacker och solig dag!
På förmiddagen åkte Vi till Avesta.
Jag, Dotter Jenny och lilla Ebba!
Vi hade lite ärenden i några affärer.

~~:*:~~:*:~~

Efter Mannen kommit hem och vi ätit
tog vi en tur med bilen....

Och hamnade vid ........

Så här kommer lite bilder därifrån.....






Svartån är det som forsar fram....





Så i dag har det varit lite Sommar ute!
Sen sommar kanske man kan säga.

~~:*:~~:*:~~

Ja det var min första dag i September i år.
Hoppas ni har haft en fin dag!

~~:*:~~

Ha det gott!

11 kommentarer:

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Tack för idag. Vilka fina bilder.
Sov gott.
Puss å kram

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Glömde ju skriva att WIlliam blev överlycklig för tröjan :) Han ville ha den på en gång.
Puss¨å kram

Susanne sa...

Ja det verkar som du oxå haft ett fint väder..Så härligt med utflykter då..Kram

Vit som snö sa...

Härlig start på september!
Vackra bilder, allra mest faller jag för den mossiga sittgruppen mitt i all grönska. Vackert!!!
Ha en fin dag! Kram Cilla

Patricia sa...

Åh vilka mysiga bilder...känner igen stället, tror min kompis från Sätra Brunn brukar åka dit o fota.. =)

Må så gott!
Kram Patricia

Susanne sa...

Hej..Tack! Nej det är inte svårt att ta hem en mall..När du hittar någon du tycker om,så finns det alltid en Html kod till den...Markera den och kopiera..Gå in där du gör layouter..Klicka på lägg till en Gadget..Klicka där det står att du kan lägga till en Html/JavaScript..Klistra in den kod som du kopierat..Spara och förhandsgranska din blogg...Tycker du om den spara...Vips så har du en ny mall.Enkelt..Klara jag det så;).Ha en bra dag och lycka till

Photo by Maria sa...

Vilka fina bilder och du verkar ha haft en mysig dag..
Hoppas att dagen idag är det oxå..

Kram
Mia

Lotta-livets väv sa...

Skönt att sommaren tar omtag så att säja. Jag gillar att inte behöva sätta strumpor på fötterna...barfotatiden är min allra bästa.
Tack för fina bilder från vårt vackra land.
Kram
/Lotta

Nette sa...

Vilka härliga bilder du tar...du är jätteduktig på att fotografera. Tomten kommer från Bauhaus och nu är det bestämt att han får heta Jan-Åke *S*

Kramis
Nette

Britt sa...

Vilka vackra bilder! Bilden på trädgårdmöbeln var ju underbar. :-)

Kul att du vill va med i min utlottning!

Kram britt

Vit som snö sa...

Hej Uttan!
Vad kul att du också föll för den här grejen, tur att man har 365 dagar på sej.... Nej då, lite tidigare ska det nog bli.
Jag säger till när det blir dags att maila adressen!
Kram Cilla