tisdag 29 september 2009

Dagens bilder!

Hej!

Klar blå himmel........

Här kommer dagens Ölands bilder.

Kan det vara Fläder som växer i sådana massor?
Jag får det inte till nått annat.

Så besökte vi........

Utanför Natur rummet hade Akka landat.
Tyvärr är Naturrummet bara Öppet
Fred.Lörd och Söndag.
Långe Jan!
Också Stängd i dag.
Synd för Mannen hade väntat på att få
gå upp och kolla utsikten......

Nu är Vi tillbaka i Färjestaden...
En vacker kväll med solnedgång i havet.
Men solen ramlade ner snabbt i havet
och innan jag fått på mej jackan
så hade den försvunnit i horisonten.

Det var dagens tur på Ön....
~~:*:~~
Ha det gott!
Kramar Uttan!

9 kommentarer:

Birgitta sa...

Hej! Ser att ni har tur med vädret. Här var frost i morse.
Passa på och njut av de sista höstdagarna.
Kram Birgitta

Photo by Maria sa...

Vilken vacker himmel du ändå hann plåta..
Ha det så ra nu..

Kram
Mia

hemma hos lilla mej sa...

Vilka underbara bilder.Passa på att njut av det härliga vädret.Ha det gott kramizar ~~~~RITA~~~~.

Patricia sa...

Skönt att ni har tur med vädret men tråkigt att så mycket är stängt nu när "säsongen" är slut.

Kram Patricia

Yvonne L sa...

Men jösses, jag tyckte nyss jag var här och så har det kommit massor med nya fina bilder! En sån härlig semestertur ni är ute på nu! Fördelen med nu är väl att ni slipper trängas med så mycket folk! Synd att Långe Jan var stängd för besök, det är fin utsikt däruppe!
Ha en fortsatt fin tur!

promenader på landet sa...

Vilka härliga dagar ni ser ut att ha på Öland! Kram Maria

Vit som snö sa...

Vad härligt med höstsemester, lite lugnare då på såna turistställen. Fast synd att en del håller stängt, som Långe Jan. Härliga bilder att se!
Ha det gott! Kram Cilla

Tina sa...

Hej hjärtat!!!!
Vilka underbara bilder du tar!! Tack snälla för att du delar med dig av er härliga semester!!
Va tråkigt att det va stängt! Tack snälla rara vän för dina fina ord inne hos mig. Du är helt fantastisk!!! jag är så oerhört glad & tacksam över att jag få ha dig till min vän & att jag få följa ditt liv!!!!
Du har blivit en viktig del i mitt liv!!!!
Må nu gott & njut av er semester!!
Varma kramar till dig min vän från mig!!!

Lotta-livets väv sa...

Synd att ställena ni besöker är stängda....det är det som är nackdelen med att semestra off-season. Men på den södra udden såg ni väl massor av flyttfåglar.....alla har väl inte dragit iväg än?????
kram
/Lotta