torsdag 2 juli 2009

Jag Vann!!!!!

Hej!
Jag har vunnit!!!!!!
Susanne med bloggen Mitt liv i Fare!
Har haft utlottning och tänk...
Jag hade turen att vinna!
Måste tacka hennes dotter speciellt
eftersom hon var den som drog min lott!!!!
Så nu ska mina fårtofflor få semester
Ja visst har det varit varmt med dem så det ska bli underbart
MED
Sommartofflor!
Tack!



Annars har den här dagen varit som alla de andra varma dagarna
och man har inte orkat speciellt mycket!!
Tog en vända i trädgården och oj,oj
Vad det växer i värmen!!!
Luktärtorna ser bra ut så här långt!
Salladen och dillen likaså.....
(visst är salladen lite lik ringblomme bladen?)
Kommer lite ny sallad emellan raderna.

På altanen är det såååå varmt
men Mårbackorna trivs.

~~:*:~~:*:~~

Har tagit en liten cykeltur mot kvällen men inte ens det var svalkande.
Nu har jag precis tittat på Ernst.
Han kan han det blir så fint det han gör och det ser så lätt ut.
Och så går det undan och blir klart fort.
Men det är ju på TV
Vi var och tittade på Svågern och hans snickarkompis.
De håller på att fixa till en riktigt gammal smedja där en kille ska bo.
Det blir så fint och ett fint läge på Stugan är det.

~~:*:~~:*:~~

Nej nu är det kväller!
Ha det gott!


9 kommentarer:

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Ja det är väldigt likt tycker jag iallaall ;)
Kul att du vann.
Puss å kram

Tina sa...

Hej vännen!!
Stort GRATTIS till dig vännen till vinsten!! Va kul!! Va glad jag blir för din skull!!!! :-)
Ja, du denna värmen... pust... om det ändå fanns lite frisk syre att andas.. men det är kvalmigt & tjockt...suck... Men det är nått av de få ting vi människor inte kan styra & ställa över ( än iallafall.. man vet aldrig med alla skrämmande uppfinningar ;-) .. VÄDRET!!
Ha en underbar helg min fina vän!!!
Kramilikram & grattis igen!!!
Tina
http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till din vinst.Va kul.Jag blir glad för din skull.Vilka fina bilder du visar.Har det blivit ringblomme sallad idag?hihi .Ha det gott kramizar ~~~~RITA~~~~.

Vardagslycka sa...

Grattis till vinsten!
Ville bara tala om att bokstäverna finns hemma nu, jag har lagt dem åt sidan så länge. Vill du att jag ska skicka dem? I så fall kan du väl maila mig, carinaharju@slottsboden.com
Ha en skön helg!
Kram, Carina

Lotta-livets väv sa...

Grattis! till vinsten! Det känns som vinstregn över mina vänner! Helt otroligt detta med lotterier på bloggar!
Jag behöver lata dagar, där tid inte finns utan lusten styr handlingarna! Fast jag känner ett litet stygn av Luther.....han sitter allt på axeln och muttrar:
-Du borde göra något nyttigt....
men jag skakar honom av mig.
Det är nyttigt att göra ingenting också!!!!!!
och datorn tycker att det är ok att stå i hyllan! *fniss*

Photo by Maria sa...

GRATTIS till vinsten..
Det ser så gott ut med sallad och dill att bara plocka från trädgården..

Ha nu ännu en skön varm dag..

Kram
Mia

Fågel Blå sa...

Grattis till vinsten!!!!
Varmt ja det kan man säga!!!!
Nu har äntligen min lilla planteringshörna blitt färdig, gå gärna in på min blogg och kika....
Ha det så bra i sommarvö
ärmen!!!
Kram Kathrine

promenader på landet sa...

Graittis till vinsten!! Jättekul för dig! jag tycker också bladen är lika, salladen och ringblomman alltså... Ha det så gott! kramar från Maria

Patricia sa...

Åh va kul att du vunnit söta sommartofflor!! Jag kan inte gå i såna platta, måste ha stöd under hålfoten och har inlägg i vanliga skor...men jag har kikat på såna sötingar.. =)

Ja puh så varmt det är, sitter här o pustar och har mat på spisen.

Ska åka in på Power meet när gubben kommer hem från jobbet. Det missar jag inte för allt smör i småland.. ha ha... hade jag haft råd hade jag haft en fin gammal 50-talare att åka i...älskar fina amerikanare o gammal rockmusik.. =)

Åh vad det växer i dina buttor...funderar på om jag skulle prova odla så jag med, fixar ju inte att stå på "huvud" i rabatter o ränsa utan behöver få upp det lite, kanske provar nästa år.. =)

Ha en fortsatt härlig helg!
Kram Patricia