torsdag 12 april 2012

Tur.....



För ett bra tag sedan....
Ja, det var nog för Jul.
Såg Jag en kudde i Hemtex butiken.
Tyckte den var fin men köpte den inte.
Det ångrade Jag förstås när Jag kom hem sen.
Men tänkte Vi kan köpa den nästa gång vi är i stan.

Men men det visade sig att den var slut.
- Den gick åt som smör! var svaret.
Frågade i andra Hemtex butiker men icke.
Och om de skulle komma igen visste ingen.

Men så var Vi till Sala i går.
Hade inget ärende till Hemtex
Men Vi tog en vända in där.
Och vad fick Jag se?????

Jo längst upp på en hylla.....
Kuddarna!!!!

Lycka!!

Det blev två.


Så blev den dagen lite X-tra kul.

~~:*:~~

Ha det gott!

Kramar Uttan!

5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Det var en mening att du skulle gå in där =)
Jättesnygga kuddar..

Kram Mia

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilka läckra kuddar!!! Förstår att du ångrade dig när du inte köpte dom, men vilken tur du hade att du kikade in där på Hemtex. Ibland så har man tur:)

Kram Susanne

"Hemmet är min vrå" sa...

Viken tur du hade som hittade dem tillslut. Ha en bra helg. Kram Mimmi

skifferhuset sa...

Tänk att man alltid ska ångra sig men vilken tur du hade som fick den tillslut! Härlig kudde! Ha en fin helg! Kram Iréne

Snäckskalsdalen. sa...

Åh så fint dom passar på era sängar, precis som ni verkar vara ett så gulligt par!
Agneta kramar