tisdag 23 augusti 2011

Njuter.......


Jo då Jag finns här..........
Men Min hjärna är i viloläge.
Just nu njuter Jag av solen som värmer altanen
här på förmiddagen.........


Har inte Bloggat på över en vecka.
Bara haft det bra.......
Vi har varit på Campingen.
I helgen var det kräftskiva och dans.
och
Förra helgen var det Jubileum på Campingen.
Så nu har Vi dansat två helger i rad.
Sååå roligt.
Jag har inte dansat på över 10 år
och inte trott Jag skulle klara av det mer.
Men nu Ni.
Jag har dansat och dansat.
Och visst har Jag känt efteråt att Jag gjort det.
Men det är värt det.

Jag vilar ju emellanåt.


Vi har det Gott!


Så har det varit andra Partyn.
Me & I. TupperWare och Perfekt Home.
Men tror Ni Jag har kommit ihåg att ta kort.
Nej.... som sagt hjärnan är i viloläge.

Skolorna har börjat folk har slut på
sina semestrar och det börjar bli höst.
Jag gillar hösten.



Ha det Gott!

Kramar Uttan!



13 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Så skönt du verkar ha haft det och dansa är jättekul.
Jag har skickat ett mail till dig med länk till där du kan finna broderimönster jag använder och mycket annat fint.

Ha det gott
Kram Susanne

Änglarna finns sa...

Underbart att bara vara och njuta!
Precis som det skall vara!
Låter som om du haft det jättegott..allt från dans till party...:)
Ha nu en fortsatt härlig dag!
Kram Annika

Black Iris sa...

Snart kan du kalla dig partyprinsessan..:)
Jag gör som du ibland. Bloggen får vila och jag pysslar med annat.

Kram Maidi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har det bra, den campingen har det varit mycket kul på i sommar. Jag har inte dansat på ett tag heller, men tänk så roligt det är när man väl får tillfälle. Idag har vi haft sommarvärme, men det känns i luften att det är höst. Jag gillar också hösten, mycket lugnare tempo, och så alla härliga färger.
Kramar
AnnaMaria

Vardag och flärd sa...

Man måste vara i viloläge ibland och att dansa är bra för mycket!
Jag ÄLSKAR hösten, underbar luft och de vackraste färger.
Kram Eva

Skaparglädje sa...

Visst är det skönt att bara få vila ibland. Jag önskar jag också kunde det. Blir förhoppningsvis lite vila för mig när skolorna kommer igång på riktigt.
Kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Full rulle hemma hos er minsann! Roligt har ni och har haft, det är livet det.
Agneta kram

Photo by Maria sa...

Åh vad avis jag blir.. Dansa gillar jag men kommer allt för sällan iväg på dans.. Hoppas du hade skoj för mig med ;)

Härligt du har haft det..Fortsätt med det..

Kram Mia

Lilla Rummet sa...

Skönt att bara kunna vara och njuta av livet....då mår man som bäst och laddar batterierna.
Härliga bilder du visar.
Kram Britt

skifferhuset sa...

Oj det var dansanta helger, men roligt förstår jag! Å vad många partyn på G, här finns inget sådant! Ha en fin kväll! Kram Iréne

Susanne sa...

Här är oxå hjärnan i viloläge....Kramar till er båda..

Nelle sa...

Vilket underbart vackert hem du har (kikat igenom din blogg lite)

Tack för att du vill vara med på min bloggcandy och lycka till i dragningen :)

Kram Nelle

Suss o Kai sa...

Du gör rätt som njuter av livet :) man ska passa på när tillfällen ges :) vilken fin fluga det är på väggen på en av bilderna :) Kram Suss