fredag 19 november 2010

I dag............




Hej!

Det är mycket som målas här hemma nu.
Den gamla bruna hästen blev också Vit :)


Nu blir bruna dörrar och dörrfoder vita.
Spegelbyrå och sänggavlar likaså.
Färgen räcker lääääänge.
(Bilder kommer så småningom)

I dag har Vi varit till Västerås.
Linnéa, Mannen och Jag har haft en "mysdag"
Det är ju så mycket Jul att titta på.
Lite lukta gott hittade Vi i en mysig butik......

OCH
IKEA...så klart!
Där Vi inte var själva direkt ;)
Mycké folk var det....


Mera ljus och handtag till byrån som målas.
Så den här klockan.....


Nu har Juleljusen börjat komma upp hos Oss!
Tog ett kort nu i kväll.


I Västerås var också Dotter Jenny m familj.
Tog det här kortet på Ebba när Vi fikade.


Älskade Barnbarn....Vad tänker Du på?


~~:*:~~

Trevlig Fredagsmys till Er Alla!



Kramar Uttan!



9 kommentarer:

Skaparglädje sa...

"bästa fålen apelgrå..." vad fin han blev när han fick ny färg.

Jag skulle också behöva åka till IKEA, men inser att jag inte hinner det före jul, det går så fort nu.
Kram!

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Härligt att du är på målarhumör....Vilken söt liten tjej du fotat! Nu börjar snart ögonen tindra inför julen!
Ha en bra helg önskar
Carin

Snäckskalsdalen. sa...

Pållen blev fin! Väldigt fin och jag gillar snöret och hjärtat också.
Så många mysbilder du har idag, jag älskar bilden med granen också, det är riktigt hög mysfaktor på den.
Kram Agneta

Unknown sa...

Tjingeling Paketet kommit fram o jag är GLAD. Ja vill också måla men har bara sticka för mig just nu.Vilken söt liten trollunge du har ta till vara på tiden snart är dom stora. Ha en jätte skön helg.
Kram

Vardag och flärd sa...

Vilken inspiration jag får - ska måla om min häst som jag gömt undan i en vrå!
Flickan är mycket söt och helt klart lik sin mormor.
Kram Eva

Lena/isklockan sa...

Va fint ni kommer att få det.
Jag håller också på att planera för målning framöver. I nån vit nyans. Passar till allt och blir stilrent och lugnt.kram

Cathrine sa...

Fick ditt paket igår så det hade kommit fram. Jag öppnade det imorse medans alla sov fortfarande och den är så fin. Nu ska jag leta fram spik och hammare och sätta upp den

Kram Cathrine

Mia sa...

Förjulsmys är härligt, speciellt genom småbarnsögon.
När penseln först är framme så blir det mycket, man ser saker överallt som ska målas.
Ha en fin helg :)

oumberligating sa...

Oumberlige Peter tittar förbi och önskar trevlig helg!
Ha det Bäst och Kram, fint inlägg du gjort som vanligt!