lördag 17 april 2010

Mysigt......




Hej!

Så har det varit Fredags Mys!!!!
Veckans Mys blev verkligen Mysig!

Började dagen i Högfors
Hos Jenny med familj.
Där även barnbarnet Linnéa var och hälsade på.

Klart Mormor ville ha fina bilder
på Alla sina Barnbarn i knät.
Men....
Hur lätt var det då????


Här får Ni se Min Efterrätt här i Livet.
Tre Underbara Barnbarn!

Linnéa.Ebba.William
Å så Jag.....

**
Det blev en Fin dag i Solen!



Jenny och Jag är glada att snön är borta.
Men.....
Barnen ville absolut åka pulka.....


Gick väl så där.....


~~:*:~~

Så var Vi .....

Inte Ute med Husbilen
utan....
Ute I Husbilen.
Vi fick besök och Vi satt tillsammans
och myste där ute hela kvällen.


För Er som Vill se hur det ser ut.
Så kommer lite bilder......

Vardagsrum.

Med underbara takluckor.


Kök.


Sovrum.

Toa med dusch.


Vi trivs så otroligt bra i den.

~~:*:~~

Så för er som har....


Så är yngsta Dottern med i veckans nummer.

~~:*:~~

Nu önskar Jag Er en underbar Lördag!



14 kommentarer:

Birgitta sa...

Hej! Vad fínt det är i husbilen. Ska genast plocka fram Allers och läsa den artikeln. Har bara bläddrat förbi den. Vilka gosiga barnbarn du har. Vet att du träffar dem ofta. Mina bor så långt bort, att det blir för långt mellan gångerna. Annars har jag 7 stycken.
Önskar dej en mysig lördagskväll.
Kram Birgitta

Photo by Maria sa...

Mysiga bilder på dig och barnbarnen..
Klart man måste testa om pulkorna funkar på gräs ;-)

Mysigt med husbil, hade jag med velat ha en..

Kram Mia

Smilla sa...

Ser ut som en härlig dag! Härligt med en massa barnbarn.
Husbil, åh vad jag längtar tills vi ska låna svärföräldrarnas och åka ut. Förstår dig precis, jag brukar säga när vi är ute att jag skulle kunna bo så;) Men då brukar Sabmon påminna mig om hur livet ser ut hemma och att jag vill kunna stänga in mig ibland....
Ha en trevlig lördagskväll.
kram

promenader på landet sa...

Hej vännen! Vilka härliga bilder på barnbarnen och vilken jättefin husbil! Förstår att ni har många mysiga utflykter i den! Må så gott och fin header! Kram Maria

Stina sa...

Härliga bilder och tjusig husbil.;-)

Jo, vi sandblästrade bordet först. Sedan betsade vi det med en brun nyans. Efter det så tog vi och blandade vit färg med mycket vatten och plaskade på och torkade direkt efter med handduk. Då blev det en gråbrun nyans där.;-) Kram Stina

Jenny, Jens, Oliver och Isabella sa...

Hej! Tack för grattulationen=) Jag hade en helt perfekt dag med fint väder å grillning som du säkert redan hunnit läsa på min blogg. Vad mysigt ni verkar ha i husbilen, skulle oxå vilja ha en sådan faktist. Hoppas du får en mysig lördagskväll. Kram på dig!

Vit som snö sa...

Men vilken fin bild!!! Såna söta skatter du har!
Vilken fin husbil också! Förstår gott o väl att ni trivs bra i den!
Hoppas du haft en mysig kväll vännen! Kram Cilla

Susanne sa...

Åh vilka härliga bilder på dig och barnen..William är väldigt lik dig måste jag bara säga..Wow vilken husbil..Helt underbar..Vi har ju husvagn och den är inte lika lyxig..Som ett gammalt torp på hjul=D
Massa kramar till resten av din helg..Susanne

Tina sa...

Hej Uttan fina Uttan!!!
Men Gud va du är vacker!!! Det är du verkligen!! Tycker du har ett underbart leende!!!
Fortsätt le så & världen kommer att må så mycket bättre!! det syns att du älskar dina barnbarn!!!!
Men vilken underbar husbil ni har!! Jätte fin!!!
Å, va roligt att du vill vara med i min lilla tävling =) Jag har nu antecknat 3 lotter på dig vännen!!!
Tack snälla för din fina hälsning hos mig! Ja, vi har haft en helt underbar dag i Jönköping. Vi fick med oss en soffa, ett skrivbord & en matta med oss hem & vi blev bjudna på fin middag med förätt varmrätt & efterratt. Syster drack skumpa men jag nöjde mig med en öl =)
Nu är vi hemma & rejält trötta! imorron får jag besök av tjejen som anordnat hälsomässan. Vi ska gå igenom de sista detaljerna, så jag måste sova nu =)
Hoppas du mår bra & att du haft en fin Lördag!
Kram Tina

Snäckskalsdalen. sa...

Hej!
Vilka gullungar, förstår att du tycker dom är som efterrätt! Glada och rar ser dom ut.
Vilken husbil! Jag har en släkting som precis har hjälpt att prata med husbilsförsäljare i Tyskland och er ser precis ut som en sådan de bestämt sig för (Bürstner, tror jag deras hette). Er är väldigt elegant inredning i! Lyxigt med fönster i taket. Förstår att ni trivs.
Å, är det din dotter. Jag läste hela den artikeln i Allers, ja! Jag blev väldigt imponerad av hennes go! Så kul! Och annorlunda. Hoppas hon klarar av det länge, länge än.
Natti natti och kram
Agneta

oumberligating sa...

Jag vill också ha barnbarn! Alla mina tre barn ligger och sover med sina respektive hör hur de "snusar och snarkar" i de olika rummen, får fasiken gå in och sparka på dem så jag också får barnbarn!
Man ska bli förälder medans man är ung!
Träffar dagligen mäniskor som passerat bäst före datum sedan länge innan det får "ashlet ur vagnen" eller vad man nu ska säga! (ler)
Okej om man blir gammal förälder av medicinska orsaker, men om man inbillar sig att god ekonomi per automatik inebär ett bra liv för sina barn då tänker man fel!
Ser det dagligen i det "lyxvilla" område där jag bygger hus nu, knappt en förälder under 40 bast, alla med kåkar ifrån 10 miljoner och uppåt! Polska barnflickor är visst lösningen där när man varken inner eller orkar!
Kan tyckas fördomsfult ifrån min sida, men min verklighet bygger på det jag "ser" och "hör", inget annat!
Fin Eran husbil är tycker jag, har du varit inne på Freedom travel, en fin blogg, länk finns på min blogglista!
Vi står i valet och kvaltet om vi ska sälja vår sommarstuga och köpa en ny husbil istället, det är inget fel på den gamla, men vi gillar att köra över alperna till Medelhavet och det räcker inte riktigt med 136 hästar!
Sist gick det inte fortare än i cirka 30 kilometer/timmen!
Fast med fulla vattentankar, fyllt kylskåp med tyska delikatesser och min fru och dotter alla djäkla kläder så var det inst 500 kilos överlast! (ler)
Ha det bäst!
Kram ifrån Peter!

Thessan sa...

Ny Amistävling finns på min blogg =)

Lisa sa...

Tänk att så mycket kan rymmas i en husbil! Otroligt! :) Den var verkligen jättefin, härligt med takfönster!
Jag skulle kunna tänka mig en husbil nån gång senare i livet, åka omkring i den och upptäcka världen, vore häftigt!
Ha det så bra! Kram

Yvonne L sa...

Haha! Har inte barnen fått nog av pulkaåkning i vintras! Men vem har sagt att det måste vara snö för att åka pulka...