måndag 25 januari 2010

Ordning???


Hej!

Att försöka få ordning i syrummet......
Det är inte lätt......
Hur gör man då?
Visst har Jag kanske lite för mycket av allt
men.............
Jag behöver det för att kunna skapa.


Vi köpte lite flera lådor på Ikea men
flera behövs nog......


~~:*:~~

I dag träffade Vi Dotter Jenny och Barnbarnen.
Vi gick på fik i Norberg.
På Kafé Kaka.
Och Mannen var en sväng till Tandläkaren.
Lyckliga Han som har det gjort!
Jag väntar på att få kallelse dit snart.
Tänk att det är lika jobbigt varje gång man ska dit.
Man vet aldrig vad de hittar för fel
och hur dyrt det ska bli innan man är klar.


~~:*:~~

Sista Måndagen i Månaden och Månadsbilden!!!!
Men den får komma i morgon för i dag har
Jag tyvärr inte hunnit ta någon bild!!!!


Sköt om Er!


7 kommentarer:

Susanne sa...

Wow vilket sy rum,,ja det kan man verkligen kalla ett sy rum..Helt underbart..Min symaskin kom härom dagen..Men fast det är Singer fin och allt så är det en plast bit om man jämför med min gamla tunga fina Husqvarna..Kram till dig..

Birgitta sa...

Vad fint du har det i syrummet och vilken ordning på allt!
Bra med en liten påminnelse om månadsbilden. Väntar tills vi fått snö på onsdag.
Önskar dej en skön tisdag.
Kram Birgitta

Mia sa...

Ordning och reda och vilken ENORM samling sytrådar du har, staplade på räcke och rad, skäms över min oordning, hittar ju aldrig den färgen jag ska ha och ett evigt råttbo, så jag köper hela tiden ny tråd..
Ser att flera månadsbilder ligger ute, nu är jag sen, tror inte min kommer förrän till helgen..

Photo by Maria sa...

Du har så fin ordning i ditt syrum.. En vacker dag skall jag ha ett rum för bl.a sysaker och annat pyssel.. Men det lär dröja ett tag, måste få ett tomt rum först och det blir det ju inte förrän barnen har flyttat..

Njut nu av tisdagen..

Kram Mia

hemma hos lilla mej sa...

ÅÅÅÅHHHH vilket hårligt yrum.Vad fint du har det och vilken ordning.Ha en skön tisdag varmkram Rita ♥

Yvonne L sa...

Oj, vilket syrum! Det ser ut som värsta proffsateljén tycker jag! Själv äger jag väl två trådrullar - en vit och en svart - och några synålar. ;0)
Tandläkaren är inget man ser fram emot att gå till. Som tur är så har jag sen några år tillbaka en sån där tandläkarförsäkring eller vad det nu heter genom Folktandvården. Då betalar jag en fast summa varje år, och som tur är så ligger jag på lägsta nivån.

Inger sa...

Jag tycker du har en fin ordning i ditt syrum, hos mig ser det ut som ett bombnedslag nu. Fattar inte att det kan bli så framdraget, av att bara sy ett projekt, hihi.

Ja tandläkaren, dit ska jag imorgon, var där för en vecka sedan, så nu är det en lagning som gäller, inte roligt men toppen att de finns.

Ha det fint!

Kram Inger