lördag 31 oktober 2009

Jag firar 1 år med en liten Tävling!




Hej!

I dag är det 1 År sedan jag började men Bloggen!

Så då blir det en liten Utlottning!

För att vara med på Utlottningen....
gör vi som vi brukar.


1 Lott= Lämna en kommentar till det här inlägget.
Och tala om ifall Du vill vara med på Utlottningen
Om Du inte har En Blogg kan Du lämna din Mail adress
eller Maila den till mej.


2 Lotter= Länka med bilden som jag har längst upp på sidan på Din Blogg.

Tävlingen slutar Den 20 November.Kl.24.00


1:a Pris En liten Handduk som jag "piffat" till....
och en grytlapp som en väninna till Svärmor vävt
och en liten Tomtenissa från Miljögården.



2:a Pris En "piffad" Handuk och en Tomtenissa.


3:e pris Ett Litet Hjärta som jag sytt och
en liten Tomtenissa.


Hoppas ni vill vara med och fira!

Så här började det.......

Att jag började var mycket Tackvare.
Stina med Bloggen Hemma på Landet!
Jag var in på hennes sida varje dag och läste och tittade
och tyckte hon hade fina bilder och bra texter.

Nu var det så att jag kunde inte mycket om data
men fick hjälp av Dotterns Kompis Anna som kom och
hjälpte mej en efter middag.
Så ringde jag Stina och fick tips och hjälp också.

Sen har jag hankat mej fram.
Jag har blivit intresserad av att fotografera
Tycker det är så roligt med alla
Fina Bloggvänner som jag fått.

Det är ett otroligt sällskap när man är hemma hela dagarna
vännerna är inte längre bort än vid datorn.
Så länge det fungerar och vi har ström i huset.
Krånglar det blir jag nästan hysterisk
det bara ska fungera.


Så i dag vill jag ge en extra Blomma till!

Stina och Anna!
Tack snälla Ni för all hjälp!

~~:*:~~


Så önskar jag Er alla!

Trevlig Fortsättning på Helgen!


110 kommentarer:

Birgitta sa...

Hej Annette! Det förstår du väl att jag vill vara med och tävla om så fina vinster och så länkar jag också så jag får 2 lotter.
Jag är visst först ut, men hoppas att det innebär att jag har tur.
Det är så roligt att titta in till dej och se vad du gjort om dagarna. Visst är det otroligt vad många vänner man fått genom bloggen. Jag började blogga i mars i år och kunde absolut inget då, men har prövat mej fram och ett par gånger har jag fått hjälp av sonen.
Nu önskar jag dej en fortsatt lugn och skön helg.
Kramis Birgitta

Titti sa...

Hej
Jag är gärna med & tävlar så jag länkar ifrån min blogg. Kram

Susanne sa...

Hipp hurra och Grattis på 1årsdagen!!
Självklart måste jag vara med,så jätte söta priser =)
Länkar givetvis.Jag hoppas att du haft en fin dag..Här har det varit ett härligt väder och korvgrillning ute hos grannarna..Massa kramar

Stina sa...

Lilla söta Uttan pluttan!
Du är då söt du, säger jag bara.
Ta hand om dig nu goa gumman. Kram och tack för att du är en liten Uttan.;-)

Photo by Maria sa...

Grattis till ditt år :-)

Klart man vill vara med och tävla och givetvis länkar jag från min sida..

Ha nu en bra natt och en underbar söndag..

Kram
Mia

Tina sa...

Hej vännen!!Ååååå, vilka söta priser =) Självklart vill jag vara med på din utlottning & jag länkar dig med bilden från min sida.. & håller tummarna för en vinst =)
Må gott Gumman & Grattis på 1 års dagen!!!
Kram Tina från bloggen
* Livet är här & nu *

Snor och Glamour sa...

Hej Anette!
Hamnade här genom Susanne/Mitt liv i Fare.
Har kikat lite här och haft en trevlig stund.
Du har en jättefin blogg och jag vill gratulera dig på 1-årsdagen!
Vill jätte gärna vara med i din tävling. Det var ju underbara priser så det vill jag inte missa. Länkar i högerspalten i min blogg.
Ha en underbar söndag!
Kram Ann-Louise

Fågel Blå sa...

Hej och tack för besöket!
Grattis till din 1-årsdag!!!!
Klart jag vill vara med och tävla, snor en lott!!!!
Ha en fortsatt fin allahelgona!
KRamn Kathrine!

Mia sa...

Självklart vill jag vara med i din tävling, och lägger in dig med länk. Nog blir man biten av bloggbacillen. Jag fick inte upp bloggen på flera dagar, hemskt!! Nåja, nu är jag tillbaka :)

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Hej lilla mamma!
Jag vill såklart också vara med och tävla :) Vilka fina saker man får tävla om.
Jag har länkat till dig med en bild i högerspalten på min blogg :)
Puss å kram

Tina sa...

Hej gumman!! Jag skulle vilja be dig om en tjänst & du får gärna ta med dig länken & namnet till din blogg & be dina vänner om hjälp!
Hoppas du mår bra!
Jag skulle bli så glad om du ville hjälpa mig med en sak.
Gå in på min blogg & gå in på länken jag lagt in där & rösta på min vän!!
Skulle betyda så mycket för mig!!
Kram & ha en fin Söndag!!
Tina

Vit som snö sa...

Jag vill absolut fira med dej!
Länkar också från min blogg.
Vad härligt att dom hjälpte dej igång med bloggandet för visst är det kul!!
Ha det gott! Kram Cilla

Unknown sa...

Hej och stort grattis till ditt första bloggår!Jag håller med dig att det är kul att blogga,även jag går hemma hela dagarna och då får man lite kontakt med andra i alla fall.Inte så kul att bara prata med krukväxterna och katten:-).
Jag vill förstås gärna vara med i din fina tävling. Vilka jättegulliga saker du lottar ut och så fint du piffat till handdukarna!:-)
Jag länkar på min blogg, högerspalten.
Ha en skön söndagskväll och en fin vecka som kommer!
/Kram Karin

Patricia sa...

Grattis till 1-års dagen!!! :)
Tiden går fort, jag började ju blogga i Mars i år och du har varit med mig nästan från första början... =)

Åh va många fina priser du bjuder på och SJÄLVKLART vill jag vara med och tävla... =)

Hoppas du har en skön söndagkväll!!
Kram Patricia

Kaffe och Mazarin sa...

Hej!!! Klart jag vill vinna!!!:) Länkar från min blogg...kramiz

Anna sa...

Hejsan hej!

Det var roligt att du kom igång, du som trodde att du inte kunde... :)

Hoppas att du har det bra!
Kram på dej

Kris sa...

Hejsan!
Du har alldeles underbara priser!
Vill absolut va me och tävla :)
Länkar fr min blogg till denna sida.
Ha det så bra!!
Kristina

promenader på landet sa...

Klart jag vill vara med i din tävling och jag länkar också! Vad kul att läsa om hur du började blogga! Ha det gott! Kram Maria

Lisa sa...

Grattis till dig och din blogg på 1-årsdagen! Visst är det kul med alla bloggvänner man får och när man kan följa deras liv fast man bor långt ifrån varann. :) Klart jag vill vara med i din utlottning!
Ha en härlig vecka!

Moa sa...

Men grattis.. visst går tiden fort och vips så har man årsdagar här i bloggvärlden. Många nya vänner och bekanta blir det och det är så himla roligt och givande. Måste säga vad roligt att du ska virka en pippi.. lycka till från mig.. =) är det något oklart så maila bara.. ha det gott Moa

Moa sa...

Uttan.. förlåt.. du har ju virkat Pippi förut.. glömde mig för en stund.. men lycka till i alla fall.. kram..Moa

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Naturligtvis vill jag vara med och tävla. Länkar och allt det där....
Steglitzer - den fågeln måste jag kolla in. Den finns nog inte här uppe. Däremot är det en Härfågel i grannskapet hos min väninna. Den ska väl vara i Afrika nu men spatserar runt på deras gård. Ja, världen är konstig, men det händer visst ibland.
Ha det så bra och hälsningar från norr!
Carin

Lena/isklockan sa...

Ååå va söta saker. Vill gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. GRATTIS till 1 årsdagen. Lena/isis

Anna-Lena sa...

Hej!

grattis till ditt 1-årsjubileum! Visst är det roligt att blogga! Jag vil gärna vara med i din fina utlottning. Länkar förstås!

Kram Anna-Lena♥

Lotta-livets väv sa...

Klart att jag vill delta i den här tävlingen! Länkar gör jag så klart och håller mina tummar!
Kram
/Lotta

Anonym sa...

Hejsan och grattis till 1- årsdagen. Vill gärna vara med i utlottningen , nöjer mig med 1 lott och hoppas på tur.
Susanne

Anonym sa...

Hej vilka trevliga vinster du har och i rätt tid före jul jag vill gärna vara med och tävla men jag har inte någon blogg själv utan du får min adress
caisa.dieserud@telia.com
Ha en mysig november Caisa

Ina sa...

Vilka vackra julsaker du lottar ut!
Jag som dagarna innan julafton flyttar in i mitt (och sambons såklart!) första egna hus, skulle gärna hänga en så vacker handduk och tomtenissa i vårt badrum...:o)

Jag deltar jättegärna i utlottningen, och länkar till tävlingen från min egen blogg med bilden du valt.

Önskar dig en härlig höst, vinter och jul!
/Ina

Carita sa...

Vad fina priser :) Jag är absolut gärna med. Länkat:
http://caritatavlar.blogg.se/2009/november/julpris.html.

Ha det gött!

Inger sa...

Hejsan!
Grattis till ditt första år som bloggare, du skriver så fint o visar så fina bilder.

Klart jag vill vara med o tävla, har lyckats fniss att länka med bild i högerkanten.

Ha det gott!

Kram Inger

monia sa...

Jag är med och tävlar :) Jag tar TVÅ lotter, alltså har jag länkat här:

http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/tavling-hos-hemma-hos-oss.html

kram moniasundgren@hotmail.com

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar om de fina sakerna. Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/november/vinn-julprylar.html

info@annakarlsson.se

Jeannette sa...

Hej du
Klart man vill tävla " vinner,,, nej det tror jag inte" Jag länkar från min blogg så har jag dubbel tur :)

Maria sa...

Grattis till ett år med bloggen :)
Jag är gärna med och tävla
Och hoppas på en liten vinst för de va så söta saker :)
men jag har länkat till dej från min blogg.
http://mariaenliten.blogg.se/2009/november/tavling-1.html

Gillberg sa...

Kul att komma in på ett nytt "ställe"! Du har en väldigt fin blogg! Så stort grattis till ett års bloggande!

Jag är väldigt gärna med i utlottningen av Dina fina vinster. Länkar såklart på min blogg för extra vinstchans! :D

Mvh Ellinor på Gillberg

PS. Kika gärna in till mig. Jag firar också 1-årsjubileum med en utlottning! DS.

jessie sa...

Åh Grattis till 1 år! =) Jag vill gärna vara med och tävla om de söta priserna! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-sota-priser.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Julhuset sa...

Självklart vill man vara med i en sådan fin utlottning av underbara tomtenissor.

Länkat och skrivit inlägg.

Sandra [2barnsmamma] sa...

Jag vill vara med i tävlingen!
Har jättedåligt med julpynt, så det skulle sitta fint med en vinst :)

Cecilia sa...

Jag vill jättegärna vara med!

Har givetvis länkat hit i min blogg.

Ha en fortsatt fin dag!

Kramar från ett blåsigt Öland =)

Malin sa...

Jag är gärna med :) Skulle vara en fin födelsedagspresent till min mamma :)

malin_92girl@hotmail.com

dorion sa...

jag vill vara med och tar en lott:)

Anonym sa...

oj jo jo har just upptäckt din blog och jag tycker den är jättemysig. tävlingen gjorde lite min urtråkiga dag här på jobbet tycker prisen är urläckra och söta!

Är gärna med och tävlar med 2 lotter. länken till din tävling hittar du här;
http://bettinaw.blogspot.com/2009/11/juuuulkansla-ahh3-tavling-hos-hemma-hos.html
så nu är det bara att hålla tummarna upp :)

Ha det bra och grattis på 1års dagen :) !!! fin insats!

Annelis hantverk sa...

Oj här hittade jag en jättefin blogg och tävling fanns här också.
Så jag är med och länkar på min sida.
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Så söta vinster!
Jag vill gärna delta.
Jag har ej blogg, men e-mailen är santtu_nyberg@hotmail.com.
Kram Sandra

Gabbies sa...

Jag är hemskt gärna med o tävlar som den julälskande galning jag är =). Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/november/julsaker-1.html

Hoppas på tur!

ha en bra kväll!

Anonym sa...

jag är med i utlottningen!

lenahansson86@hotmail.com

Anna-Lena sa...

Hej!
Oj, så fina vinster.
Länkade i min blogg,
http://blogg.passagen.se/bloggamer/entry/vinn_fina_saker2
Mvh/Anna-Lena

Jeanette S sa...

Grattis till 1 år!

Jag är gärna med och tävlar om dina fina vinster.

Hela rubbet sa...

KLART MAN VILL VARA MED O TÄVLA.
HAR LÄNKAT I BLOGGEN

Elin - Julbloggen sa...

Wow! Vilka fantastiska vinster!!

Jag som driver en julblogg och inte kan få nog av juliga ting blev helt förälskad i dessa priser!

Jag är naturligtvis med och länkar till dig och tävlingen i min JULBLOGG!

http://julaftonsmorgon.blogg.se/2009/november/underbara-vinster.html

Kram Elin
julbloggen@hotmail.com

Ida sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar!
Min mail: Candyheart_123@hotmail.com

Kramar!

Ida sa...

Självklart vill man vara med och tävla här! Jag har länkat på min blogg :)

EeeBee sa...

Jag vill absolut vara med och tävla! Länkar från min blogg också!

Helene sa...

Hej! Jag vill självklart vara med i utlottningen av de fina julsakerna! Länkar gör jag också: http://hebens.blogspot.com/2009/11/jag-tavlar-om-lite-julstamning.html

2ne sa...

Gratulerer. Ønsker så gjerne og bli med på trekningen og jeg linker til deg også. Ha en riktig fin kveld.

Lillan sa...

oj så mycket fint. det skulle jag gärna piffa till med här hemma i jul.

har även länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/november/handduk-grytlapp-tomtenissa-hjarta.html

maiL: litenmentuff@live.com

ha det fint!

Marit Johanne sa...

Gratulerer med 1-års jubileum! Så koselig utlodning du har! Jeg vil gjerne være med på den. Jeg har også linket til deg med bilde på bloggen min. Ha en fin kveld!

Agneta sa...

Grattis till ditt år med bloggen! Roligt att hitta ännu en ny blogg att läsa. Självklart vill jag vara med i din tävling om så söta priser. Jag länkar från min blogg också.

rebecca sa...

GRATTIS tll ett år!

Jag vill jättegärna var med i denna tävling, jättefina vinster och perfekt nu till jul. :)

Länkat såklart: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/november/2011-julvinster.html

Jesus Present - Fyrbåkenbloggen sa...

GRATTIS till 1 år med bloggen! Den är så fin och den har säkert varit till stor glädje för många under detta år. Jag vill önska dig lycka till också i fortsättningen med din blogg! Jag tycker mycket om den, och uppskattar så mycket att komma hit och "hälsa på" ibland! Sänder dig och bloggen en stor födelsedagskram!
Myrra.

StinasLoppis m.m sa...

Hej,Hej jag vill vara med i din fina tävling o länkar naturligtvis .Så fin blogg du har :Kram /STINA

Emma - inredning och annat kul sa...

Jag älskar julen och dess traditioner, så vill gärna vara med i utlottningen :)

Helena sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i din utlottning! Länkar från min sida! Helena

Rora sa...

Grattis! :)

Jag vill gärna vara med.
Länk:
http://contests.blogg.se/2009/november/handduk-grytlapp-mm.html


vgokuv@yahoo.se

Anonym sa...

Grattis till 1år! :-)
jag är med, vad härligt med jultävling nu :)

http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=07090823
kram sandra
sandra-le@live.se

Anonym sa...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med i utlottningen :)

lena_girl84@hotmail.com

Dorpan sa...

hej är jättegärna med. länkat på min julblogg=)

Plupps krypin sa...

Hej. Jag vill gärna vara med och tävla. Tycker om att läsa din blogg. Må så gott.
Yvonne

Linda sa...

jag vill vara med i din tävling.
Jag älskar julen & nu när man är gravid så känns det väldigt speciellt <3

Har länkat på min sida: http://matchukgirl.blogg.se/2009/november/tomtar.html

Så nu håller vi [tummarna] nu för oss här

// Linda & Mini <3

Ida sa...

Söta saker du gör :) Jag vill vara med och tävla :)

Tovis sa...

Åh, jag är med :D
Ska verkligen ge mig den på att julpynta i år. Detta förvånar mig själv en smula eftersom jag alltid varit "anti-julen" och hatat alla tomtar och krismkrams ;)

men nu är det som jag blivit en annan person (kanske kan förklaras med att jag är gravid, haha!) Tycker plötsligt att julen är så myyysig!

ectricgirl@yahoo.se

Kathrine H sa...

Gratulerer så mye med ett år som blogger!

Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen om så fine premier, så jeg har også linket. :o)

Ønsker deg en riktig fin tirsdag!

Maria Berg sa...

Klart jag vill vara med MB

Therese sa...

Grattis på födelsedagen! :-) Jag har också hållit på ett drygt år, och liksom du är jag förudnrad över den värme och de fina människorna man mött i bloggvärlden - fantastiskt! bloggar är en källat till glädje, inspiration och kreativitet, men ochså perfekt om man vill skriva av sig på något som upprör/berör...

Jag vill väldigt gärna ta två lotter i din utlottning och ahr därför länkat i detta inlägg
http://lurans.blogg.se/2009/november/tavling.html

Kram Therese - Sockenvägens Söta

Emma sa...

Hej!
Vilken mysig blogg du har=)
Vill självklart vara med och tävla och har länkat från min blogg=)

Smilla sa...

Stort grattis till 1årsdagen!

Vilka härligt fina julvinster du har =)
Självklart vill jag vara med i utlottningen ;) För att ha lite större chans så har jag gjort ett inlägg på min blogg; http://smillasplats.blogg.se/2009/november/tavlingsdax.html#comment

Sitter nu här och hoppas på tur, håller tummarna så dom nästan blir blå ;)

Carina sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen av dessa fina saker!!

Jag tävlar med två lotter. Jag har lagt upp bild och länk på min blogg.
http://cayenne-design.blogspot.com/

La mela in tasca sa...

Thank you for this sweet and creative chance!
I added your post in my sidebar.
Lucia

Det vita dårhuset sa...

Halloj Uttan :o)
Klart jag vill vara med!
Länkar på bloggen.

Kramar Erika

Tavlingsblogg sa...

Det är klart att man vill vara med och tävla.

Jag har länkat i min tävlingsblogg
http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/julsaker

Lillis73 sa...

Jag vill jättegärna vara med i din tävling.

Jag länkar här:
http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/november/nu-tavlar-vi-igen.html

evamar sa...

Stort grattis till ettåringen! Visst är det kul med det små jubileer man får ha i bloggvärlden!

Jag är gärna med och länkar också:

http://evamar.blogg.se/2009/november/julpynt-mm-20-november.html

Therese sa...

Jag är gärna med och tävlar om de söta julsakerna! Har länkat på min blogg. http://tavlings-bloggen.blogspot.com/2009/11/julsaker-2011.html

Ingmarie sa...

Hej !
En tävling !Tänk om jag har turen att vinna då !*hoppas hoppas*
Om jag bara kunde skulle jag länka till dig, Men se ...jag har inte kommit på hur man gör .
Är ny i bloggvärlden!
Som jag ska hålla tummarna för mig !!
Ha de bäst ! //Ingmarie

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och har länkat i min blogg

http://familjengranberg.blogg.se/2009/november/vinn-julprylar.html

Hoppas på tur:)
Linda

Love and be proud sa...

Hejsan! vill gärna vara med & tävla!!! Kul!!!

ANKI sa...

JAAAA...det är klart att jag vill vara med!!

anki_karlsson@hotmail.com

Giorgia Rossini sa...

hi, could I partecipate from Italy?
thanks for chance, your work are very cute.
ciao dall' italia

Elin sa...

Jag är med =)

elinpantsar@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna delta i utlottningen :)

H. Lena

lena.girl84@hotmail.com

Anita sa...

Gratulerer med 1 årsdagen. Du har laget en nydelig blogg. Mye fint å se. Ogjeg vil gjerne være med i tevlingen.

Har ikke egen blogg. Min epostadresse er:

anihaarb@online.no

Hilsen Fama

Tea Lady sa...

Stort grattis!

Jag vill vara med och länkar i min blogg där jag även har en tävling..

Kram,
Lena

ANNIKA sa...

Grattis till 1 år !
Jag är med och tävlar om dina fina priser.
Jag brukar också besöka Hemma på landet och gillar den bloggen skarpt.
Hoppas nu på tur...kramar....
gustafsson.57@hotmail.com

Birgitta sa...

ja jag vill gärna vara med på din lilla utlottning som jag inte tycker var så liten...vilka saker du har

Anonym sa...

Hej och grattis till 1-årsdagen! Tror det är första gången jag är här inne och kollar. Mysig blogg! Jag beundrar alla som bloggar, hur hinner man med är en fråga som jag ställer mig?! Lycka till med dina fortsatta år!

Är gärna med i utlottningen!

Vänligen
Ethel

Anonym sa...

beautiful!!!
ilaria
ila_a@libero.it

Hege sa...

Hei, og grattis med 1 år som blogger :-) Klart jeg vil være med i trekningen :-) Men jeg fikk ikke til å kopiere det bildet, så jeg har istedet lagt deg til i min blogg-liste :-)
Varm nordnorsk klem fra Hege

monica sa...

this blog is beatiful......thank you for this opportunity.monicot@katamail.com

Giulia sa...

Posso tentare????Certo che sei brava complimenti per le tue creazioni.Baci da Giulia.

Nenna sa...

Så fine premier! Vil veldig gjerne være med å konkurrere om de! Har linket til deg på bloggen min1
Ha en herlig dag!
Klem, Janette

Nenna sa...

Så fine premier! Vil veldig gjerne være med å konkurrere om de! Har linket til deg på bloggen min1
Ha en herlig dag!
Klem, Janette

Anonym sa...

Hej,
jag har ingen blogg så jag kan länka men vill jättegärna vara i den fina utlottningen. Vilken mysig blogg du har, massa inspiration. Mvh familjengroth@hotmail.com

Anonym sa...

hej fin blogg, ja hittade den precis, ja vill såkklart va med o tävla,
så söta tomtenissar
ja har länkat från min blogg med..

KarenB sa...

These are so, so sweet! I'd love to win one. I've linked you up on my sidebar. My daughter would love to use one as an ornament on our Christmas tree.

Sanna sa...

Jag vill jättegärna vara med i din tävling med de otroligt fina vinsterna. Kul med mer än en vinst.
Mitt bidrag hittar du här: http://cdwoman.blogspot.com/2009/11/1-ars-tavling.html

Anonym sa...

Wooooow,thanks for this chance.
I added your candy on my blog:
http://ecobetsabea.blogspot.com/2009/11/hemma-hos-uttan.html

hugs

Nina sa...

Hej! Vilken fin blogg du har! Är gärna med i tävlingen av de söta vinsterna!
H. Nina

Gośka sa...

Serdeczne pozdrowienia :-)
http://zyrafowo.blox.pl/2009/11/koty-za-ploty.html

Olelsi/Nettan sa...

JAg vill gärna vara med, kikade in på slutklämmen och hoppas på tur i din utlottning.
Grattis till 1 år!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

hockeytossan@hotmail.com

Anonym sa...

Ci sono anch'io!!! Un saluto SAmy
My mail is samy77samy@yahoo.it