fredag 1 maj 2009

Maj!


Hej!

I Maj och Campingarna har öppnat!!!!!

I dag har jag varit på besök hos Dotter A och Linnéa.

Och vilket underbart väder!
Det är dotterns hästar ni ser på bilden som "campar"........


Linnéa har fått fin vårfrisyr.

Det blommade fint även hos dottern.

Och jag hade tur och fick en fin bilresa dit med Dotter J
Det var så skönt att bara sitta och njuta av allt det vackra efter vägen.
Så blev det en sån där "braig dag" när jag fick träffa båda mina flickor.
Och mina tre "Goa" Barnbarn.
Nu blev det ingen bild på William idag,han ville inte vara med på bild.
Men här kommer lilla Ebba som far fram över golvet i väldig fart.....



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Men så hade jag en bild som jag tog förut en dag på......

William!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

I går kväll cyklade jag och Mannen.....

Vi tog vätskepaus hos Svärföräldrarna och sedan blev det en tur till Mannens Bror och hans Fru där var det brasa och vi bjöds på grillad korv.

Annars så kan jag visa er hur det ser ut om man putsar med ketchup ja det blev lite bättre iallafall.............


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nu ska vi byta om och gå på den Årliga Bystämman!
Ha en bra kväll!




6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Det låter väldigt mysig att träffa både barn och barnbarnen.Vilket härligt väder vi har helt otroligt.Ha det så mysigt på festen kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

Katta & Doriz sa...

Aahhh, nu fattar jag. Du är Jennys mamma... Ibland är jag lite trög. *ler*

Patricia sa...

Kul med en dag med barn och barnbarn... =)
Han ser bestämd ut Wiliam... =D

Ha en fortsatt skön helg!
Kram Patricia

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Nu har vi kommit hem från våran tripp. Det var jättemysigt oc en riktigt bra film.
Fina bilder från idag.
Puss å kram

Vit som snö sa...

Låter som en härlig dag! Vilka fina barnbarn du har.
O härlig bild med dom campande hästarna:-)
Kram Cilla

♥ Fyra årstider sa...

På mina möbler finns ingen lack..och även om det finns så grundmålar vi först och sedan täckfärg ca 2-3 lager. Vi köper ingen dyr färg utan en billigare variant..det blir lika bra.
Kram Lotta